Livrare si Retur
LIVRAREA PRODUSELOR :
Livrarea se face prin Fan Courier sau SameDay iar costul difera in functie de adresa de destinatie.
Dacă comanda dumneavoastă depășește 100 lei, livrarea va fi gratuită . Ca sa beneficiati de Livrare gratuita este necesar sa selectati optiunea ” Transport Gratuit ” la finalizarea comenzii.
Coletele ajung in 1-2 zile lucratoare , însă in perioada aglomerate ( Black Friday, Craciun, 8 Martie, Pasti etc ) , timpul de livrare se poate prelungi pana la 4-5 zile.
Nu ne asumam întârzierile cauzate de către firma de transport.
Ne rezervam dreptul de a confirma comenzile în cazul clienților care au refuzat comenzi anterior și doresc retrimiterea lor. Dacă aceștia nu răspund , comenzile sunt anulate automat .
SCHIMBUL PRODUSELOR :
Pentru a schimba sau returna articolele, produsele nu trebuie să fie în ambalajele originale dar să nu prezinte urme de deteriorare sau uzură.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza sau de a scade din contravaloarea produsului in funcție de pierderea cauza de defectul produsului .
Schimbul se realizeaza doar cu un produs/e cu aceeasi valoare sau cu o valoare mai mare.
Clientul suporta taxele pentru schimb.
Schimbul sau returnarea produselor vor fi refuzate dacă :
- Produsul nu este ambalat corespunzător și acesta ajunge la noi deteriorat
- Produsul este ambalat defectuos (cutiile sunt obligatorii pentru ambalarea produselor iar produsele primite în pungi sunt refuzate )
- Produsul a fost purtat
- Produsul prezinta modificari fizice sau interventii
- Produsele sunt trimise prin Posta – Va rugam NU trimiteti colete prin Posta
- Coletul trimis retur are ramburs – Va rugam NU trimiteti colete cu ramburs.
- Coletul este trimis la adresa sediului social – Va rugam NU trimiteti coletul la adresa sediului social. Adresa de retur este cea de pe colet si se confirma cu un operator inainte de a trimite coletul.
RETURNAREA PRODUSELOR :
Pentru a returna un produs, este necesar sa completati fomularul de retur > Formular Retur < si sa il trimiteti pe adresa artdecor.chic@gmail.com
Buna ziua ! Ne pare rau daca ati ajuns pe pagina asta. Dar pentru ca ne dorim doar clienti multumiti, va rugam sa completati formularul acesta sau sa ne contactati si vom rezolva orice problema rapid si usor
Inainte de a trimite un colet retur confirmati adresa de returnare . Retururile nu se trimit la adresa sediului social !
Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât si pentru cele juridice. Este necesar să ne anuntați pe e-mail (artdecor.chic@gmail.com ).
Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anunțați despre intenția de a returna produsele și de a le trimite înapoi .
Din cauza stocurilor limitate, dacă produsul returnat nu intră în posesia noastră în acest interval ( 14 zile calendaristice ), ne rezervăm dreptul de a refuza returul.
În urma returului există două posibilități :
1. înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor înapoi.
– Returnarea banilor se face in maxim 14 zile ( din momentul primirii produselor ) exclusiv în cont bancar
– Coletele pentru care transportul nu a fost achitat, vor fi refuzate fara vreo notificare in prealabil.
-In cazul in care clientul comanda un set promotional, este obligat sa returneze setul integral ( ex : set 6 in 1 cu 6 produse – in acest caz clientul trebuie sa returneze toate cele 6 produse ).
-Daca clientul beneficiaza de un anumit discount in urma unei promotii ( ex: la 2 produse comandate, a avut -15% reducere la toata comanda ) acesta este obligat sa returneze produsele integral.
Costuri de returnare
Transportul pentru returnarea produselor se poate face prin orice companie de curierat ( exclus Posta Romana ! ) :
– Dacă ați primit alt produs decât cel comandat, costurile de returnare/ schimb vor fi suportate de către Art Decor
– Dacă v-ați răzgândit în privința produsului sau nu sunteți mulțumit de acesta, costul returului va fi suportat de dumneavoastră .
– Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit , iar costul transportului va fi suportat de către Art Decor. ( în cazul primirii unui produs defect, trebuie să fim anunțați în maxim 24h ).
– Dacă produsul se strica in termen de 14zile, va fi înlocuit gratuit sau reparat in funcție de caz
– Returul se face prin acelasi mod in care s-a facut si livrarea ( prin curierat rapid )
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi
Puteți returna produsele cumpărate de pe site-ul www.art-decor.ro si www.artdecor.com.ro în termen de 14 zile de la data primirii lor.
Puteți schimba produsele în termen de 14 de zile de la data comandării lor.
Inainte de trimiterea comenzilor, echipa Art Decor verifică fiecare produs in parte pentru evitarea situațiilor neplăcute.
În cazul în care produsul se deteriorează în timpul livrării ,clientul se obligă să anunțe telefonic sau pe e-mail, echipa Art Decor în ziua livrării coletului.
! Mentionam ca dimensiunile produselor pot sa difere cu +/- 1cm-2cm. Reclamatiile pe aceasta tema vor fi considerate nule.
! Mentionam ca luminozitatea si nuantele produselor pot sa difere in functie de setarile monitorului. Reclamatiile de genul ” Produsul nu e ca in poze ” sunt considerate nule.
ATENTIE!
„DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE IN CONSIDERARE DOAR DACA ACESTEA VOR FI ANUNTATE IN SCRIS SI CU POZE LA ADRESA DE EMAIL artdecor.chic@gmail.com IN PRIMELE 24H DE LA DATA RECEPTIONARII ACESTORA DE LA CURIER.